عمیق و عاشقانه

دلنوشته های من با تفکر عمیق و رمانتیک

عمیق و عاشقانه

دلنوشته های من با تفکر عمیق و رمانتیک

من هدی هستم و دوست دارم در وبلاگم مطالب و رسانه هایی آموزنده و اخلاقی در مورد عشق چه از نوع زمینی و چه از نوع آسمانی قرار دهم تا دوستانی پیدا کنم و همچنین حضور داشته باشم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

عشق و عشق‌بازی

سلام دوستان

آیا تا به حال در مورد عشق و عشق‌بازی فکر کرده‌اید؟ معنای عشق تقریبا برای همه شناخته شده است. البته عشق معنای وسیعی دارد و از رابطه فردی با خدا، کار و غیره تا زن و دوست را شامل می‌شود. اما عشق‌بازی معمولا به روابط شهوانی زن و مرد اطلاق می‌شود. گرچه معنای آن می‌تواند مانند عشق گسترده باشد ولی شخصا کاربرد این واژه را در ۹۰ درصد اوقات در روابط جنسی و مسائل مرتبط دیده‌ام.

البته عشق‌بازی فقط شامل دخول آلت نبوده و شامل کلیه اعمال مانند لاس زدن، تبادل لب(لب گرفتن و دادن)، مالیدن و غیره می‌شود و شاید به این دلیل این لغت را به معنای گسترده آن در مسائل و روابط شهوانی مطرح می‌کنند.

البته همانطور که قبلا گفتم عشق‌بازی محدود به این موارد ذکر شده نیست و گاهی دیده‌ام که مثلاً عشق‌بازی با خدا یا این جور موارد گفته شده ولی خیلی کم است. در متون قدیمی که اصلا به یاد ندارم واژه عشق‌بازی را دیده باشم.

به هر حال این مورد به نظرم جالب آمد!

  • ۰۱/۱۱/۲۲
  • هدی سپاسی

عشق

عشق‌بازی

نظرات (۲)

من حس می کنم شما پسر باشید 

پاسخ:
چطوری حس می‌کنی پسر هستم؟ از کجا؟ از چی؟

نمی دونم چرا ..

اگه می خواید قالب وبلاگتون رو عوض کنید برید تو میز مدیریت 

قسمت قالب ها 

بزنید روی انتخاب قالب جدید 

هر قالبی رو که پسندیدید بزنید روی انتخاب 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی