عمیق و عاشقانه

دلنوشته های من با تفکر عمیق و رمانتیک

عمیق و عاشقانه

دلنوشته های من با تفکر عمیق و رمانتیک

من هدی هستم و دوست دارم در وبلاگم مطالب و رسانه هایی آموزنده و اخلاقی در مورد عشق چه از نوع زمینی و چه از نوع آسمانی قرار دهم تا دوستانی پیدا کنم و همچنین حضور داشته باشم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام دوستان خوبم

امسال روز مادر و زن را در حالی داریم که برودت هوا بیداد می‌کند. فردا شنبه ۲۴ دی به خاطر سردی هوا تعطیل است. الان که این مطالب را می‌نویسم پاهایم بین دو پتو به صورت دولایه و یک لحاف هم روی همه بدن کشیده‌ام و تازه بعد از حدود یک ساعت تازه انگشتان پاهایم گرم شدن است. بگذریم!

مادر گرمای زندگی همه ما ایرانیان است که به خانواده اهمیت می‌دهیم. چه روزها بوده که از سرمای زمستان وقایع ناگوار به آغوش گرم مادر پناه برده‌ایم و در همانجا علاوه بر آرامش به خواب دل انگیز فرو رفته و خستگی‌های خود را تسکین داده‌ایم. حتی دیدن روی مادر هم تسکین بخش است.

بعد از فقدان مادر چه سخت است روزهایی که به خانه می‌رویم و جای خالی او را می‌بینیم. در گوشه‌ای نشسته و زانوی غم بغل می‌گیریم و به گذشته‌های زیبا و گرم فکر می‌کنیم. چه خوب بودند!

دوستان! اگر مادرتان هنوز در قید حیات است قدر او را بدانید و دست او را ببوسید. روزهایی خواهد رسید که افسوس این روزها را خواهید خورد.

مادر جان روزت مبارک!

  • ۰۱/۱۰/۲۳
  • هدی سپاسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی